The F !

Act post ny korg tk perlu bace pung , aku geramsakethati je sbb tuh aku post . Atleast release lh jugak saket hati smua nyy aite ?



Kay kau tawu tk kau menumpang kat rumah ny ? Kau sedar tk kau tgah dduk rumah fmly aku ? Kau rety tk jage prasaan parents aku even siket pun ? Kau pegi skolah tak dlu ? Ckg kau tak aja ke cmana nak hormat org ? Eh comeon lh , malu lh siket ckup lh mnumpang and skrg tlglahh jage mlut kau sikett . Ya allah , dh nak mati pun still nak buat dosa . Wehhh , aku dh lame sabar taw . So please , jage mulut keyh darling ? Buat kat aku tape , tpy bukan mak aku . Eh sial , ny dh kali ke brape juta kau buat mak aku nges ? Babi ape kau tkd prasaan ? Kau jual crite psal fmly aku dpat ape dohhhh ? Sumpah tk malu gile , dh lah menumpang rumah org dh brthun-2 tpy tak pernah sedar diri . Kau kire beruntung lah dtg KL tkpayah bayar duet sewa rumah bil api bil air smua , cube bersyukur siket ! Jgn nak menganjing sgt lah sygg , kalau kau buat prangai lgy and kalau kau buat mak aku nges lgy sumpah aku terus direct je dgn kau lepas ny . Tak peduli lh kau sape bg aku lpas ny , tak kire lah nnty kau ckp aku krang aja ke ape kee ? Lnsung aku tk peduli , sedar diri dulu baru ckp org keyh ? (:


#puasss gila lpas tulis smua ny !

No comments:

Post a Comment