Lifeless !

Oh hye guyss , SMK Seri Gombak telah mmberikn kami smua untk bercuti slame sminggu . Dan disini saya ingin mngatakan saya gembira untk itu dalam masa yg sama saya sangat benci tak suke saket hati dan sangatt bosan ! K guys , hrynie saya bru hbes melalui hari isnin yg superb bored -,- nk mnanges wehhh tnggu masa berlalu untk hrynie , sumpah bosan gilaaaaa !

K bermula hari saya dgn bangun pada pukul 9 a.m kemudian terus ke bilik air dan membersihkan badan . Setelah selesai saya terus ke dapur dan saya melihat ya allah baju belum sidaii , terus lah sidai bju tuh . Panasnyeww wak , bru pkul 10 . K dh ah gune bahasa karangn , benci pulak aku ! Haha , lpas dh hbes sidai tuh terus cari makan , k lupe mama tkd mood nk masak sbb kucing si syamel tuh branak pagi tadi -,- eeiiuuww , geli taw tengok .

Lpastuh cepat-2 cri phone pastuh tex syazana/babe , oh dy lah peneman penyelamat hidup aku untk hryniee . Haha , mimi mane nk lepak dgn kite dahh ;/ hm hm , tacink ahh . Haa , babe dtg terus gerak cari makan . Pastuh makan lh rumah akuu , dh hbes mkn tuh ktorg maen puzzle yg cari prkataan dlm bnyk-2 hruf tuh . Aku dgn babe maen mnde tuh smpai frust kot -,- then ktorg tgk tv jee mmnjang . Ya allah , byangkan lah btape bosannyew ktorg .

Tgah tgok tv tuh , babe bukak crite pulak . Layan sajoii , haha . Japg dy tetibe tnye mane raje ? Tk tex dgn raje ke ? Haha , tk hbes-2 lah kauu . Pelik lewtuh , aku tk pgang phone lnsung hrynie enn ? K dgar sini aku nk cewite psal mamat gedik ny -,- aku tex dy skali tpy mase pagi lah , pastuh dy tk reply . K tdoe lah tu kann ? Biarjelahh , pastuh pkul 2 ptg bru reply tex . Tu pun kejap je then bet dy low , eeii mnyirap pulak aku . Cari boyfriend baru kang tawulah kau , haha . Chill-2 , guwau je wakk ;P tadaaa , hbes psal mamat nyy .

K lpastuh aku dgn babe maen saloon-2 , haha sumpah tade keje gilaa doh . Ktorg amek haziqah sbgai mngsa ktorg , hoho jahat kann ? Babe pun sikat-2 rmbut and aku iron rmbut hziqah , haha . Lawa lah jugak rmbut dy , seee ktorg pun boleh bukak saloon what ? Haa , meh meh dtg ;D

Dh hbestuh kluar jp dgn babe , maen hujan pulakk . Haha , babe ny pelik-2 dohh . Pastuh ktorg beli eskem nenek bnyk gilaaaa wak , dh dpat eskem terus balik lah enn ? Haha , smpai rumah abg ite kunci ite kat luar wakk ;/ hm , nk nges dh dy tknk bukak td . Tk lame pung dduk luar , pastuh dpat masuk jugakk ;P hikhik , gedik punye afiqq !

K dh hbes , tkd yg menarik lnsung . Smua bosan ! Babe balik around pkul 6 , babe balik straight aku tdoe . Haha , teruk kan ? Dh ah nk mndy pulak , kkboiii (:

No comments:

Post a Comment