Its sundayy

Ehem ehemm , haha . Kite baru balik dari tadika adek kite , alah dekat blakang taqwa baru tuhh . Tawu kann ? K adek aku ade hari kcemerlangn kt sana , ktorg pegi awl gila doh . Sumpah ngntuk , Smlm tdoe pkul 2 kot . Pastuh dgar org bg taklimat dgn kipasnyeww , ya allah aku rasa aku sempat trtdoe tadi . And guess what ? Aku pakai skirt pnjg wif pashmina youuuu , haha thanks to izaty lah kann sbb ajar pakai pashmina . Hikhok , thankyou mkcek! Btw , aku jmpe ckg yg slalu perli dinie dgn babe kat sana . Haha , tk ingt nama dy . Pastuh jmpe ckg bm akuu , nk salam tpy tk smpat . Hm , so biar jelahh .

Haaa , nk bgtawu mnde ny sbenarnyewww . Raja Muhammad Syahmie , hrynie kite dah 2 months aitee ? Haha , nseb boleh sabar dgn Nida Huwaida nyy . Semalam tdoe lmbat sbb otp dgn dy lahh , haha suara dh ah sengau . Dandan je smlm terus demam , kesianyeww dy . Tk sngaje ah terbuli smlm , hee soryysoryy . K done , thankyou lalingg . Iloveyou :*

No comments:

Post a Comment