Superman!

#Ignore tittle kat ats !
Hey oullss , aku tgah bosan gilaa ny tgk syamel dgn mimi maen game . Damnnn , tktawu nk buat ape so aku update lah yee . K dduk-2 kt situ dgar kite nk cewite , heee .

K hari isnin tuh aku tdoe rumah mimi sbb smua adek abg aku balik kampung kcuali syamon ny haaa , ktorg bosan gila doh . Mimi tgah maen game aku slongkar almari dy jmpe bnyk gilaaaa gelang , aku pkai smua ah . Pastuh mimi mmbebel tpy dy sruh aku pose amek gmba smua -,- pastuh tdoe , k bosan!

Semalam mimi tdoe rumah aku then ktorg overnight , kali ny adek aku yg syamon ny join , ktorg g memane msty bertige , haha . First aku dgn mimi balik pasa mlm straight ajk syamel lepak sbb tgk dy cm lifeless sgt -,- syamel naek fixie aku dgn maymon naek mto , pastuh ktorg lepak kt taman mlewar . Kat situ sumpah rmai org , syamel ajar mimi maen skill fixie . Dh bosan bosan bosan gerak balikk , aku dgn mimi tk bleh tdoe . Ktorg msuk bilik syamel buat drama sruh dy blanje mcd , jyeahh berjaya! Straight cll order makan smua . Pastuh bosan lgy , ktorg cll aziz nk pnjam cd seram . Yess got it , ktorg g rumah dy paraouk . Haha , malam lah wehh . Tade org nmpk pungg ;P pastuh balik rumah layan hbes , smua slimut ttup muka . Ktorg tdoe nk dkat pkul 4 kott , haha . Syamel tdoe dgn ktorg skali kott -,- smua bgun pkul 12 , haha terukteruk .

Hrynie mimi tdoe rumah kitew lgyyyy , haha tpy hrynie ktorg tktawu nk buat ape -,- yg aku tawu syamel dgn mimi ny msty asyk maen game j , dyorg maen game dh ah memekak! Gelak cam org gila smua , haha . Eeeii , dh ah bosan bye -,-

btw , thanks a lotttt to Dinie Aimi for the Hello Kitty xD iloveyou iloveyou iloveyouuuuuuu!

No comments:

Post a Comment