An accident

K smua dah aman siket , smua dh tenang skrg . Tadi bgun lmbat , dlm pkul 1 mybe. Hesh , terukteruk . Bgunbgun straight mndy , kutip baju , mesin , hnta mimi balik jup . Smua salah aku , knp lah aku tk g beli sndry makanan tuhh . Knp lah aku sruh syamel , knp aku tak ikut je ckp dy nk makan mcd yg delivery tuh . Ya Allah , aku bersyukur kau masih mmberikan nyawa kepadanya .

K mula-2 dy kate dy teringin nk mkn chicken chop , aku ckp lh dkat danga ade jual . Dy terus start mto nk g beli . Lpas dy pegi aku nak kemas rumah , tetibe mama cll . Mama ckp , pegi cari tengok syamel , dy accident . Aku dh glabah gilaa , tk sempat aku nk bwat ap tetibe ade org ketuk pintu . Aku nmpk wan , aku terus jerit dekat wan adek aku mana adek aku mana ? Yes , dy sruh aku lek . Mmg tak lah en ? Wan ckp ade lori hmper lnggar adek aku , mmg mken glbah lh en. Lpastuh ade abg dgn wan tuh sruh siap-2 ikut g klinik , dy tk smpat hbes ckp aku terus g siap . Kluar-2 tgk kak long ade(kakak sdare) terus ajk dy g tgk syamel . Ktorg g klinik sulaiman tade , patah balik cll wan . Then wan kate g klinik dkat sbelah 7e , k straight pegi . Smpai-2 nurse tuh sruh tulis name alamat no fon , aku tulis tgn mnggeletar gila doh . Dh hbes tulis terus msuk tgk syamel , yaAllah seram gilaaaa . Luka dy , darah dy , muka dy , smpai skrg aku tk boleh lupe . Dy betul-2 buat aku trauma smpai skrg , aku tgk sndry dkter tuh cuci kaki adek aku . Kaki dy terkoyak besar sbb terseret dgn tongkat mto kot , tpy ntah lah . Dokter cuci kaki dy seriously mcm dy tgah cuci ikan , mcm grrrrr pelan-2 lah doh ! Aku mnanges tak berhnty , seriously aku tak boleh!

Lpastuh dy nk jahit pulak , ohmaigoddddddd . Terkoyak dh lah besar , msty bnyk . Spanjang dy kne jahit , aku pegang tgn dy smpai hbes . 13 jahitan wak , stiap kali jarum masuk mmg aku mnanges teruk gila . Aku takut , aku kesian , aku sayang dy . Haha , smpai dokter kat situ pun chill kn aku sruh stop mnanges . Dh hbes smua , pastuh pkcik bayar smua bil . K smua skali RM 160 , dsbbkn syamel tade lesen so ktorg mlas lh nk bertekak dgn pemandu lori tuh . Balik rumah , smua dh okay siket .

Sayang , sory kite tak cntc awk sgt hrynie . And thanks teman ite tadi , thanks maymon sbb ade dgn aku hrynie k ? Mimi tk hbes-2 maen game dgn syamel , haha lega dh dpat tgk syamel gelak balik :PP hrynie penat lh jugak , sdiakn makanan untk syamel , lapkn badan syamel , kemas rumah . Mcm-2 lah , tpy dh okay dh . Td parents bru smpai dri kampung , abah terus bwak syamel g hospital nk x-ray kpale dy . K harap tkd papewlah en ? Awak awak , kalau tkd hal , dtg lawat syamel taww . Kesian dy bosan , tkd kwan , tkd fon #hp dy hilang mase dkat klinik . Aku asyek sruh dy gune fon aku j , so sesape nk cntc syamel tex j num aku k sayonggg . Kkbyeeeee (;

oh btw , thankyousomuch shazwan zain . Seriously kalau tade kau td aku tktawulah ape jd dgn adek aku , aku tktawulah kt mana nk cari adek aku . Thanks alot babe , hee

No comments:

Post a Comment