Ending wif sadness

Hi smlm kite stay dgn dinot , dy nak lepak dgn adek-2 iewww . Ite teman je , hewhew . Haa , smlm ade budak-2 krs ny suke sgt usha slack dkat aku . Hello any problem ? Pastuh cite dkat irfan , dy sruh tnjuk cmana pmpuan tu usha aku -,- okay then aku tnjuk ah , pastuh dy sruh aku buat muke sdeh snyum fake marah gedik smua , aku ikut j ah . Straight dy jerit-2 jadi pelakon lah kau , pastuh sruh aku aja cmana nak jadi fake! Gelak gila bab* lah , terus kene pnggel org gila dgn spongebob :( haha , lpastuh balik rumah dlm pkul 2 . Balik j terus tuka baju waiting fer dinie babe mimi nak berpizza-ing , plan pkul 3 , smpai 3.30 -.- haihh

okay dh hbes mkn order smua tnggu petg nk jejalan maen hujan , haha . Ite naek dgn mimi , bnyk kali kne tnggal . Balik dlm pkul 6 lbeh cmtuh , smpai rumah terus offer mama nak basuh kereta boleh ? Haha pdahal nk maen air , aku dgn farah bsuh krete . Syamel basuh pixchie ieww , semangat deh -.-

malam tuh , hewhew . Seronok doh dipermaenkan dgn bf bff sndryyyy , dh malas cite ! Benci! Nak gurau pun agak-2 lah sayang , oh thanks a lot (; -,---' godai bye!

No comments:

Post a Comment