LALALALA

hrynie skola mcm tak blaja jea doe , haha . bosann jea nyah , bm : biase laa aku bkannye blaja sgt dlm klas , lgy lgy kalau tata dgn kmsas . mmg silap lah en , haha . sc : tiga masa woot hry jmaat -.- best lah jugak hrynie , tpy mcm rase bnyak sakit jea blaja hrynie . haha , dah diamm ! bi : aku tekejot jea ckg tetibe tnye aku , tak penah penah ckg tnye . haha , and i say do know jyeahhh . lpastuh kne berdiri , kayy laa tuh drpd adyat , chatey , fhmin , pdot kne berdiri luar klas stengah wktu kowt sbb msuk klass lmbat jea . bhahahahahah , ksian jeyh .

balikk , pegi kntin dgn dinie . haha , carikk farah . lpastuh jmpe dy , dy dah pndai ckp bhasa budak budak lah . izatyy izatyy , pengikut kite dah ramai lah . dinie pnye keje lah nyh , mengajar orang . haha , lpastuh pegi dkat elis , zaza , tiara , babe smua tuh mntak makanan skitt . haha , mane mmpu nak beli enn . then practise bwat lisan dlm kelass , klaka jea doe . haha , WATAK SAYA MIMI DAN SUARA LATAR . haha , asyek gelakk jea .

time dah hbes tuh , lepak dgn mira and dekna . haha , budak tuh mane nak lepak dgn kite dah . lpak dgn scandal dy jea , haha . watlekk dinieee , gurau semate mate ;P ksian jea aku tgk mira , happy lah mcm dlu yunkk . tak payah pk sgt pasal budak tuh kayy , perangai dy enn . nak bwat mcm mane ? eyh eyh budakk , ini untuk awakk : ( puhhh mak kau , asl suka sgt backstab kawan . nakk tnggu kau tade kawan kea baru nak stop bwat mcm tuh , buduhhh . dah laa bwat kat besties sndry , yeye dlu dyorg bckup kau . mmg nyh balasan kau bgi kat dyorg ==' ! )

dyorang dah msuk klass , pegi dkat kak wany dgn kak nana pulakk . haha , ingt nak kacau dyorg lek lek dyorang yg kacau saya . ksian taww , eyh eyh kak nana ade c3 , PINK lagy taww . awhhhh , jeleous lah siall . kak wany sumpah bnyak mrepek , sbelum tuh tgk dduk diam elokk jea . pegi dkat dy , ya allah mcm mcm mrepek dgn dy tadi . kak wany dah rety tkotkn orang dgn mate besar dy ouhh , spesis jea dgn pidottt --' haha , lpastuh blaa pegi blog G jmpe boyfie saya jap . haha xD lpastuh dy hnta balikkk . eyh kimiee , asl mcm tak pena jmpe abg aku ? rndu sgt kea smpai kne jeritt ? ghahahahahaha ;P kaybye (:

No comments:

Post a Comment