kay semalam balik kampung pahang , act taknak balik . sbb mama ckp dy balik KL hari selasa ny , aku malas lah dduk sana lama lama . okay bukan sana jea , AKU TAK SUKA DUDUK KAMPUNG LAMA LAMA . bukan ade papew pown dekat sana , nak jalan jalan kne naek KERETA JEA ! kalau nak peg shoping kea ? jalan jalan kea ? kene dduk dalam kete slame stengah jam ==' smpat tdoe lgy kowt .

eyhh , hari ni saya dah ade dekat KL . haha , saya naek bas pagi tadi . wahhhh , dah lama tak naek bass . lpastuh bas tuh bnty dkat tepi DUKE , jalan kaki balik rumahh . EEIII , aku tengah jalan moto pulak bnyk lalu ==' ade sorg mamat ny dgn tak malu dy pnggel aku sayang dpann memb memb dyy . weeeee , GELI HBES . btw , best gila smpai rumahh . home sweet home babyy xD

hee , masuk masuk rumah bersepah gilaaa ==' lpastuh online kejapp , then peg tdoe . bgun bgun tgk abah tak bgun lagyy , aku pkse dy mndy terus ajk dy keluar makan . haha , pnye lah malas abah nak drive makan dekat sri gmbak jea . okayy , aku rety bersyukur lgyy --' then ajak abah peg cari sliper , eeiii dy tknak . terus balikk pulakk tuh , merajuk msuk bilek maen lappy xD haha , kejap lgy aku keluar lah . ajk dinner pulak ahh , haha . kaybye

No comments:

Post a Comment