all about him :|

sekarang dah pukul 2 lebeh , haha . kite tak boleh tdoe la awakk , bosan sangat . so , let me story bout this boy . haha , dlu dy baek sgt . slalu story macam macam , smua mnde lah . best jea , happy jea bile lepak dgn dy . tpy mybe time tuhh dy tkd kegembiraa sbenar kowtt , knp aku ckp mcm nyy ? ouh sebab sekarang kan , bile dy susah jea dy cari aku . dah biase dahh dengan perangai dy tuhh (:

baru baru ny pown dy ade bwat prangai , eeiii sumpah dh tnak cari dy dahh ==' dy kpel dgn awek dy *mmg ah dy kpel dgn awek dy kan ? tkkn dgn mk dy pulakk , haha -.- dy tak bgtawu aku lnsung , aku tawu pown sebab tgk fb jea . cube kalau aku tak tgk , ingt aku tawu kea korg dah kpel ? tgk la ecok lusa kau dah break , aku cnferm aku jamin kau cari aku . lepastuh cite dy ny jahat lah , dy suka org laen lah . eeiii , aku tampa kau tawulahhh -.-''

haha , dah malas nak cite pasal dy . buat sakit hati jea , hati saya dh la tga sakit sebab orang laen . tambah lgy dy ny sorgg , wah suke ah korg bwat aku mcm ny . terime kasih bebnykk , saya hargai sangat (:

SEKARANG ! maaf lah , saya dah tknak ulang kesilapan saya . dulu , yea saya mudah diperbodohkan . cepat sangat percaya orang , haha . tpy insyallah lepas ny jggn harap korg nak memperbodohkan aku lgyy *cehhh haha -.- terutama lelaki , dah tknak cepat percaya korg dahh , tknak pecaya korg 100 % dahhh . haaa , okay . bace ny leklokk , sekarang saya pnye leher dh sakit . haha , nak fb-ing jea nyy . kboiiiii (:

No comments:

Post a Comment