weekend

pagi tadi titeww bgun rase mcm pelikk jea , tgk kat tngkap asal mcm kabus kabus ? tekejut gilaaa , knp aku rasa rumah aku dah berpindah dekat cameron highlands ? eeyhhh japp , aku mmpi kea ape nyy ? bukak air dekat sink nak bsuh muka , ya allah air dy sejuk gila babengg . sumpah rasa mcm dekat cameron dah ouhhh , haha -.---' okayy , aku rase aku mmpi lgyy terus pegi mndy . okayy air dy pown sejukk gilaaa ==' eyhh , knp air dekat rumah aku nyy ?

dah siap mndy smua baru rase rumah dah mcm biasee , haha . aku mmpi betulll kea doee ? :O then breakfast smua . nak dekat pkul 10 siap siap nak pegi tsyenn . i lmbatt youu , hrynie i pegi tsyen pkul 10.30 . haha , dah ahh ade examm . nseb sempatt , ustaz bg nota sruh bace smua mnde tuhh then bg soalannn .

EEII , dy tuhh pahal sial sangat . dah ahh tak bace lnsungg , lpastuh exam tengok nota . copy smuaa , baek tkpayah examm . lpastuh dh tengok nota , nak tarik lgy jawapan orangg . ape bangang sangat kau nyyy ?! eeiii , geram gerammm .

dah hbes tsyen terus balik naek bas , haha . dalam bas asyek gaduh dengan farah jeaa , eeiii tetibe annoying dy nyy . haha , balik terus sidai bju ape smua baru beli makanan dekat blakang rumah tuhh . nasi dy tak boleh nak bnyk lgyyy :O pastuhh online jea smpai sekarangg nyy , bosan gilaa >< tpy tpy sekarang ade orang ajk lepakk , boiiiiiii ^^

No comments:

Post a Comment