Just the way i am xD

AMARAN ! Post kite mybe pnjg , so kalau malas baek jgn bukak #ehemm , ade org bukak sbenarnye -,- haha

Tawu tk , kite jeleous sangat bile org yang kite anggap penting dalam hidup kite layan orang laen lebih dari layan kite . Kite mcm tk boleh terime smua tuhh even kite tawu kite tak berhak nak marah dy . Kite boleh simpan jee perasaan ny , haa mcm mama kite #Ehh jap , kite tak jeleous sbb mama lyan adek bradek laen lbeyh kayy ! Yg tuh smua perasaan mase kite keci jee , haha . Act , mama kite slalu lyan org laen lebeyh dari kite taww . Hmm shoshadd , haha . Jeleous gila taw tk ? Kalau dy beli smtink dkat smone kite msty kecik hati , haha gelak lah -.- Kay , aku mmg mcmny , hati aku ny lembut sangat . So , kalau ad mnde yg aku tak suke , jeleous , marah , saket hati automaticly aku terus nges . Yee , aku tak kuat . Ehh hello , aku cube jugak nak jadi kuat mcm biskut tiger dinie , farah , cha . Dyorg gentle kuat nak hadap smua masalah dyorg , dyorg rety setlekan prob dyorg . Aku ? H a h a , menanges je keje . Mcm tkd life jee -,-

fyi , tadi aku tk boleh buat math pun aku nges . Ya allah , kenapa dgn nida nyy . Dah lah tuh , tk boleh benty pulak . Pastuh jumpe memb , bru lah okay sikit . Tpy tadi sumpah tkd mood nak cakap , lepak . Soryy guys , and qeera sory taw dtg rumah aku tpy aku tk bnyk ckp sgt kan ? Wany jugak , soryy sangat tk dpat teman kau shopping , ecok keyh ?
Lepas qeera balik aku dgn mengadanya nges lgy , okay sakai -.- then mcm biase lah , nges nges nges pastuh tertdoe ;PP haha , bgun bgun babe cll nak dtg rumah kejap smua . Aha , kite pun kirim tpup dekat dia . Maseh white xD #ouh yaa , skrg kak jaja i mean zaza sruh pnggel babe white sebab dy kan kpel dgn andy woot woot , congrats babe . Ehh ehh white xD haha , dorg kan pnggel andy black . Aku sumpah tk biase pnggel black , so harap maaf leww ;P

petang pulak , mcm biashe leww . Pegi bazar , haa time ny kite dah okay dh . Haha , tamo ngesh ngesh dah taww -.- btw , aku suka nake moto dgn farah haha wif her beloved moto ;P dy dah jatuh cinta dgn moto bapak aku ouh , haha farah farah . Dgn moto pun bernafsu ;PP

kay dah dah , malash nak cite pnjg pnjg . Doakan lah kite rjen nak update lgy keyh xD haha , kite update gune fon jee ny . So , mybe lpas ny rjen lah kot update . Haha , kbye <3

No comments:

Post a Comment