All things happen !

Hyeee awakk , lama tk jmpe . Hikhok # kaydhterikutgelakbabiaziz . Kite terpakse update mlm ny wlaupun malas yg teramat sangat melanda kerana mkcik farah aqilah dh mmbebel mcm nenek ;PP saket telinge aku , aku dh lah tk update dri trial raya bukak skolah smua aku tk update . So , kne lah dgn fawah nyhh .

Btw , SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ;D smua yg tex raya-2 ny thanks sygg , lapchiuu muahh muahh . Eh meh sini jemput dtg rumah Nida Huwaida nyy . Di sini saya ingin memaklumkan siapa tak jejak tk dtg atau tak beraya di rumah Nida Huwaida , hehh kite tacink sebulan -,- hikhokk jk jk . Okay raya kite thun ny awhh Baju Kebaya youuu , sosweet nida -,- maklumlah ite tk pernah pakai kebaya , haha . Mase ikut mama raya rumah kwn dy kat kg pun kite angkat kain smpai ats , susah betul nk berjln bile berkebaya ny . Haha , bnyk ite dpat wit ayee . Nnty ite g umah awuck smua kutip wit aye ehh , hikhokk :P . Dh kbye pasal raya !

Tadaaaaa , hye skolah . Lama tk jmpe , sehat ? Haha , aku mcm dh mlas nk mnziarahi skolah . Isnin assembly bosan , mencikkk titeww . Jmpe kwan-2 mnjeritmlompatsukagembiranakjerit smua ade , sesungguhnya aku rindu kawan-2 aku . Haha , jiwangnyewww . Kay aku rase mlut aku tk rety diam dh time tuhh , asyek nk b'ckp sajoiii . Btw , aku bersyukur sangatt math aku tak failed even belum dpat paper2 aku tawu aku tk failed . Hee , thanks korg yg mndokan ;D skrg bru dpat Bm Ag Geo ( Sc , Math , Bi ) bru dpat paper 1 , haiyooo ckg buat kami smua suspenn sajoii . Haha , alhamdulillah result cam mningkat (: k dh bye

Duniaaaaaaa , aku dapat rmbut baru ;D awh ilovemynewhair , jutaanterimakasih kpd designer rmbut saya iaitu Dinie Aimi dan Syazana Ebel ;D ilovebothofyouu , mmuahh mmuahh :* #nmpk tk aku mcm nk bg tawu stu dunia aku ade rmbut bru -,- sakai !


#kepada Farah Aqilah , kiteww dh update nyy . Jgn biseng-2 okayy , byeee , mmuah mmuah

No comments:

Post a Comment